Saturday, May 29, 2010

Petikan Facebook Pengarah Urusan : @perubatan jawi

29hb Mei 2010:

No.1) Peningkatan kualiti kopi radix menggunakan gula perang menggantikan gula putih dan lebih sesuai untuk pesakit kecing manis. Akan segera berada di pasaran.

No.2) Peningkatan kualiti kopi radix menggunakan gula perang menggantikan gula putih dan lebih sesuai untuk pesakit kecing manis. Akan segera berada di pasaran.

No.3) Calon-calun yang berkelayakan dipelawa mengikuti pengajian peringkat diploma dan sijil di Manhal - HPA. program diploma ialah diploma syariah,diploma usuludin dan takhasus qiraat dan sijil tahfiz quran,STAM dan SPM . Asrama penuh dan tempat belajar yang baik disamping kegiatan ko korikilum yang menarik.

No.4) Seminar Halalan thoyiyiban kali ke 2 akan diadakan kepada usahawan Melaka Halal Hub pada 12 & 13 jun di Sungai Petani. Dijangka seramai 30 orang peserta akan mengikutinya dimana ceramah akan disampaikan oleh penal syariah HPA. Mereka juga dipelawa untuk duduk di bawah grup MIBF.

No.5) Sampai bilakah kita akan memakan ayam yang diternak menggunakan DCP atau serbuk tulang babi atau tulang lembu yang tidak disembelih? Apakah yang mebatasi keupayaan kita selama ini? Atas sokongan yang kalian berikan ,inilah hasil yang kita dapat.InsyaAllah.

No.6) Hari ini akan diadakan majlis kesyukuran pembukaan Kilang Makanan Ternakan(ayam)- KMT pada Jam 10 am . Dijemput semua pemimpin dan ahli kemajlis tersebut di tapak kilang KMT , Kota Kuala Muda,Pantai Merdeka Kedah. Ini menandakan seluruh warga HPA kini boleh membuat lawatan bagi melihat kejayaan kita bersama. Amin.

No comments:

Post a Comment